lten
Antradienis, Lapkritis 12, 2019

herbas     Klaipėdos miesto
    savivaldybės biudžetinė įstaiga

 Klaipėdos lopšelis-darželis „Giliukas"
Telefonas (8 46) 49 00 95
Adresas: Turistų g. 30, LT-92281 Klaipėda
El. p. info@klaipedosgiliukas.lt                     
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,
Įstaigos kodas 190434894
Administracijos darbo laikas:
I–V nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir
nuo 12.30 val. iki 16.30 val.
  • Naujienos

        Informacija ugdymo įstaigų logopedams, specialiesiems pedagogams     Pagalbos gavėjų sąrašai pedagoginėje psichologinėje tarnyboje bus derinami nuo 14:00 val. visomis darbo dienomis išskyrus pirmadienį. 2017 09 04 Nuo 2017 rugsėjo 1 d įsigalioja šie teisės…

  • Informacija

    INFORMACIJA DĖL SOCIALINĖS PARAMOS MOKINIAMS            Nuo 2019 m. liepos 1 d. Klaipėdos miesto gyventojai kviečiami teikti prašymus dėl mokinių nemokamo maitinimo ir paramos mokinio reikmenims įsigyti naujais mokslo metais.            Kad mokinys gautų nemokamą…

  • Tėvelių dėmesiui

          TĖVELIŲ DĖMESIUI INFORMACIJA DĖL PRIĖMIMO Į MOKYKLAS 2019–2020 MOKSLO METAMS                Pranešame, kad Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2019-01-25 įsakymu Nr. AD1-183nustatyta, kad prašymai mokytis 2019–2020 mokslo metais,prisijungus…

  • Ekskursijos pas logopedą

    LIETUVIŲ KALBOS PROJEKTO „KELIAUJAME KALBOS TAKELIU“ KŪRYBINĖS-TEMINĖS SAVAITĖS EKSKURSIJOS PAS LOGOPEDĄ   2019-01-31 Kur susidaro žmogaus balsas? Kam jam reikalinga kalba? Kaip reikia kalbėti, kad mus suprastų esantys šalia ir kodėl vieniems vaikams pavyksta išmokti…

    Informacija ugdymo įstaigų logopedams, specialiesiems pedagogams

    Pagalbos gavėjų sąrašai pedagoginėje psichologinėje tarnyboje bus derinami nuo 14:00 val. visomis darbo dienomis išskyrus pirmadienį.

2017 09 04

Nuo 2017 rugsėjo 1 d įsigalioja šie teisės aktai:
2017 08 30
Švietimo ir mokslo ministerijos ir Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro užsakymu parengtos Lietuvių kalbos pradinio ir pagrindinio ugdymo programos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl klausos sutrikimo, taip pat metodinės rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos Bendrųjų ugdymo programų pritaikymo ar individualizavimo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
Tikimės, kad šios rekomendacijos palengvins lietuvių kalbos mokytojų, dirbančių su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių darbą, padės tinkamai organizuoti ugdymo(si) procesą, sėkmingiau vykdyti įtraukųjį ugdymą.